Lancôme iepazīstina ar jaunu ikoniskā La vie est belle aromātu Intensément

Lancôme ir radījis jaunu sava bestsellera La vie est belle aromātu ‒ šoreiz ar nosaukumu Intensément ‒, dāvājot intensīvu sarkanās vaniļas un īrisa sajaukumu.

Laime ir vibrācija, kas mīt ikvienā no mums. Tā ir gaistoša, taču spēcīga. Tā ir šeit un tagad. Tā vibrē jaunajā Lancôme Eau de Parfum La vie est belle Intensément. Atklājiet to un vienmēr atbildiet laimes vilinājumam.

La vie est belle Intensément smaržu vēsturi veido intensīva un jutekliska sirds, ko izgaismo brīnišķo aromātu smaids. Pirmo intensīvo sarkanās vaniļas un sārtā īrisa aromātu apvienojumu ikoniskajā pudelītē īpaši Lancôme radīja viens no slavenākajiem franču parfimēriem.

Aromātā sajutīsi bergamoti, rozā piparus un avenes. Sambaka jasmīnu, apelsīna ziedus un heliotropu. Būs nojaušams arī īriss, pačūlija, benzoīns, vaniļa un sandalkoks.

Pirmo reizi ikoniskā Lancôme La Vie est Belle pudelīte parāda aromāta intensīvo krāsu. Pierasto maigi rozā krāsu aizstāj koši rozā tonis. Šis tonis piešķir pudelītei iespaidīgu izskatu, ko vēl vairāk pastiprina labi zināmās lentītes krāsas pārvērtības. Pudelīte uzreiz liek saprast, cik spēcīga ir šī smarža!

Lancôme La vie est belle Intensément eau de parfum piedāvā jaunu ikoniskā kristāla smaida interpretāciju, kas pirmo reizi iemirdzas kvēlā fuksiju rozā krāsā. Tā silda gaisu ar savu degošo sirdi, izplatot liesmas līdz spārnu galiem.

Kā lietot La Vie Est Belle Intensément

Ļaujiet La vie est belle Intensément izgarot uz jūsu ķermeņa, uzpūšot to uz siltākajām ķermeņa daļām: plaukstu iekšpusē un zem ausu ļipiņām. Laime vienmēr būs ar jums.

Lancôme La Vie est Belle aromāts Intensément attaisno savu nosaukumu ‒ tā smarža, kā jau varat nojaust, ir neticami intensīva. Smaržā ir jūtams oriģinālā La vie est Belle aromāts, taču Intensemént ir vēl spēcīgāka, sievišķīgāka un jutekliskāka. Aromāts nav pārāk dominējošs, bet tieši laikā! Intensément ir parfimērijas ūdens, kura aromāta noturība būs ar jums gandrīz visu dienu.

Kas ir laime?

Lielākā daļa no mums noteikti uzskata, ka nav jānosaka oficiāla laimes definīcija; pazīstam to, kad to izjūtam, un bieži lietojam šo terminu, lai aprakstītu virkni pozitīvu emociju, tostarp prieku, lepnumu, apmierinātību un pateicību.

Taču, lai izprastu laimes cēloņus un sekas, pētniekiem tā vispirms ir jādefinē. Daudzi pētnieki šo terminu lieto kā sinonīmu “subjektīvai labklājībai”, kuru tie mēra, vienkārši palūdzot cilvēkiem novērtēt, cik apmierināti viņi ir ar savu dzīvi un cik bieži viņi piedzīvo pozitīvas vai negatīvas emocijas.

Pozitīvās psiholoģijas pētniece Sonja Ļubomirska (Sonja Lyubomirsky) savā grāmatā  The How of Happiness sīkāk apraksta laimi kā “prieka, apmierinājuma vai pozitīvas labsajūtas pieredzi apvienojumā ar sajūtu, ka cilvēka dzīve ir laba, jēgpilna un vērtīga”.

Kāpēc to praktizēt?

Papildus tam, ka vienkārši jūtamies labi, pētījumos ir atklāts, ka laime patiesībā uzlabo arī citus mūsu dzīves aspektus. Turpmāk ir minētas dažas no labajām lietām, kas saskaņā ar pētniecības rezultātu saistās ar laimi.

  • Laime ir laba mūsu veselībai: laimīgi cilvēki retāk slimo un ilgāk dzīvo.
  • Laime nāk par labu mūsu attiecībām: laimīgi cilvēki biežāk izvēlas apprecēties un tiem ir laimīgas laulības, kā arī viņiem ir vairāk draugu.
  • Laimīgi cilvēki pelna vairāk naudas un tie ir produktīvāki darbā.
  • Laimīgi cilvēki ir dāsnāki.
  • Laimīgi cilvēki labāk tiek galā ar stresu un traumām.
  • Laimīgi cilvēki ir radošāki un tiem ir plašāks redzējums.

Kā uzlabot savu laimes līmeni?

Pamatojoties uz saviem pētījumiem, Sonja Ļubomirska ir secinājusi, ka aptuveni 50% laimes nosaka mūsu gēni un 10% ‒ mūsu dzīves apstākļi, tomēr 40% ir atkarīgi no mūsu ikdienas darbībām. Šīs ir dažas no noteiktām mūsu jaunajā mājaslapā Greater Good in Action minētajām aktivitātēm, kas saskaņā ar pētījumu rezultātiem palīdz attīstīt laimes sajūtu.

  • Labākā sevis versija: iedomājieties, ka jūsu dzīve rit tik labi, cik vien iespējams, un aprakstiet šo labāko iespējamo nākotni.
  • Labākā sevis versija attiecībās: iedomājieties, ka jūsu attiecības ir tik labas, cik vien iespējams.
  • Pozitīvo notikumu atņemšana domās: iedomājieties, kāda būtu jūsu dzīve bez visām labajām lietām, kas jums ir.
  • Nozīmīgas fotogrāfijas: nofotografējiet un pēc tam aprakstiet lietas, kas jums ir nozīmīgas.
  • Laika dāvana: ieguldiet savās attiecībās, pavadot laiku kvalitatīvi ar sev svarīgiem cilvēkiem.
  • Laika kapsula: sagatavojiet savu pozitīvo pieredžu kolekciju, lai ar tām sevi pārsteigtu nākotnē.

Un šeit ir dažas laimes atslēgas, kuras piemin Sonja Ļubomirska un citi pētnieki.

  • Veidojiet attiecībasIespējams, svarīgākais laimes pētījumu secinājums ir tas, ka laimes atslēga ir attiecības ar citiem cilvēkiem. Pētījumi pierāda, ka ciešas, tostarp romantiskas, attiecības ir īpaši svarīgas. Tas liek domāt, ka mums vajadzētu atvēlēt vairāk laika saviem tuvākajiem, ‒ cilvēkiem, kuriem varam uzticēties un kuri mūs atbalsta, kad jūtamies slikti.
  • Tiecieties pēc laimes netiešā veidā Tā vietā, lai pastāvīgi uzraudzītu savas emocijas un censtos justies labāk, mēģiniet iekļaut savā ikdienas dzīvē aktivitātes, kas dabiski izraisa patīkamas sajūtas; daži varianti ir minēti turpmāk.
  • Apgūstiet māku baudīt!Pētījumi liecina, ka mūsu spēja baudīt ietekmē to, cik lielu pozitīvo emociju pieplūdumu gūstam no priecīgiem notikumiem.
  • PateicietiesMaikls Makkulogs (Michael McCullough), Roberts Emmonss (Robert Emmons), Sonja Ļubomirska un citi pētnieki ir atklājuši, cik svarīgi ir vienkārši regulāri būt pateicīgiem par to, kas jums ir. Cilvēki, kuri veido “pateicības žurnālus”, izjūt lielāku optimismu un gandarījumu par savu dzīvi. Tāpat pētījumi liecina, ka “pateicības vēstules” rakstīšana kādam, kam nekad neesat pienācīgi pateikušies, sniedz ievērojamu garastāvokļa uzlabošanos.
  • Biežāk esiet laipniElizabetes Dannas (Elizabeth Dunn) un viņas kolēģu pētījumos ir atklāts, ka cilvēki izjūt vairāk prieka, ja tērē naudu nevis sevis, bet citu cilvēku labā, kaut gan sākotnēji varētu šķist, ka vajadzētu būt pretēji. Tāpat neirozinātnes pētījumi pierāda, ka, darot jaukas lietas citu labā, mūsu smadzenēs aktivizējas tie apgabali, kas atbild par prieku un atlīdzību.
  • Izkustieties Kustības ir labas ne tikai mūsu ķermenim, bet arī prātam. Pētījumos ir atklāts, ka regulāras fiziskās aktivitātes paaugstina laimes un pašnovērtējuma līmeni, mazina trauksmi un stresu un var pat novērst depresijas simptomus. “Izkustēšanās, iespējams, ir visefektīvākais laimes izjūtas pastiprinātājs no visām iespējamajām darbībām,” raksta S. Ļubomirska savā grāmatā “The How of Happiness”.
  • Pavadiet laiku dabāCilvēki, kuri vairāk laika pavada pie dabas, mēdz izjust vairāk pozitīvu emociju, vitalitāti un apmierinātību ar dzīvi.
  • AtpūtietiesPētījumi atkal un atkal pierāda: jo mazāk guļam, jo zemāks ir mūsu laimes līmenis. Turklāt Nobela prēmijas laureāta psihologa Daniela Kānemana (Daniel Kahneman) vadītajā pētījumā, kurā piedalījās vairāk nekā 900 sieviešu, tika noskaidrots, ka tikai viena papildu miega stunda naktī, iespējams, vairāk ietekmē laimes līmeni nekā 60 000 dolāru algas paaugstinājums.
  • Tērējiet naudu pareizi ‒ maksājiet par sociālām pieredzēm un dodiet citiem. 
  • Taču nekoncentrējieties uz materiālo bagātībuPētījumi liecina: tiklīdz ir apmierinātas mūsu pamatvajadzības, vairāk naudas nesniedz mums vairāk prieka. Iespējams, tāpēc cilvēki, kuri kā prioritāti nosaka materiālas lietas, nevis citas vērtības, ir mazāk laimīgi un šiem cilvēkiem īpašs negatīvu emociju avots ir sevis salīdzināšana ar cilvēkiem, kuriem pieder vairāk.
  • Atrodiet īsto Visas laimes līmeni paaugstinošās aktivitātes nebūs piemērotas visiem cilvēkiem. Labāka izpratne par sevi var palīdzēt izvēlēties ieradumus, kas atbilst jūsu personībai, situācijai un mērķiem.

Kādas ir laimes lamatas un ierobežojumi?

Laimes meklējumi ne vienmēr ir tik vienkārši. Paradoksāli, bet tas var likt dot vietu arī negatīvajām emocijām:

  • augsts emodiversitātes līmenis ‒ spēja izjust dažādas pozitīvas un negatīvas emocijas ‒ ir saistīts ne tikai ar augstu pozitīvo emociju līmeni, bet arī mazāku depresijas iespējamību.
  • Jūsu kopējam laimes stāvoklim un noskaņojumam ir labāk, ja attiecīgajos brīžos izjūtat tādas emocijas kā dusmas, skumjas un riebumu, nevis vienkārši parādāt nepatiesu smaidu.
  • Lielu nelaimju piedzīvošana var faktiski palīdzēt mums labāk izbaudīt šībrīža stāvokli.

 Tas varētu izskaidrot nesenos atklājumus, kas liecina, ka “ārkārtējs” laimes līmenis ir kaitīgs:

  • mēreni laimīgiem cilvēkiem ir lielāki ienākumi, labāki akadēmiskie sasniegumi un augstāks gandarījuma līmenis par padarīto darbu nekā ļoti laimīgiem cilvēkiem, iespējams, tāpēc, ka šie cilvēki ir vairāk motivēti uzlabot savu situāciju.
  • Intensīvs vai pat maniakāls laimes līmenis mums, iespējams, nedod tādu pašu radošuma līmeni un kognitīvo elastību, kā to parasti sniedz laime.

Ja nepareizi tiecamies pēc laimes ‒ pārspīlēti nemitīgi cenšoties justies labi vai nepievēršot uzmanību attiecībām ‒ mazāk izjutīsim laimi un tās sniegtos labumus.

Komentāri

Vārds
 
Komentārs: