BUJ

Biežāk uzdotie jautājumi

 

Cik ilgā laikā tiks piegādāts pasūtījums?

 Visa informācija par piegādes iespējām un termiņiem pieejama šeit:

https://www.douglas.lv/lv/piegade/

 

Kā es varu atgriezt preci, ja tā man tomēr nav piemērota. (vajadzīga)?

Preci var atgriezt 30 kalendāro dienu laikā no saņemšanas brīža. Prece nedrīkst būt atvērta vai lietota. Preci var atgriezt jebkurā no Douglas veikaliem. Kā arī sūtot atpakaļ izmantojot Omnivas vai DPD bezmaksas atgriešanas kodu, kas ir norādīts saņemtajā īsziņā.

Atgriežot preci klients aizpilda atteikuma formu savā profilā vai veidlapu (https://www.douglas.lv/files/uploaded/uploads/douglas-atteikuma-veidlapa-14-06.pdf) un iesniedz kopā ar atgriežamo preci.

 

Kā rīkoties gadījumā, ja pasūtījumā nav pievienota kāda prece, vai prece, kas ir pievienota ir bojāta.

Šādos gadījumos, lūdzu, sazināties ar klientu apkalpošanas servisu: eveikals@douglaslatvia.lv vai zvaniet pa tālruni +37120292717.

 

Vai ir iespējams mainīt preces saņemšanas adresi?

Jā, ja pasūtījums vēl nav nodots piegādei. Bet jārēķinās, ka piegādes laiks var pagarināties. Šādos gadījumos, lūdzu, sazināties ar klientu apkalpošanas servisu: eveikals@douglaslatvia.lv vai zvaniet pa tālruni +37120292717.

 

Kā izmantot atlaižu kuponus iepērkoties interneta veikalā?

Veicot pasūtījumu ir iespēja izmantot atlaižu kuponu, ievadot īpašo kodu lodziņā “Atlaides kods” un nospiežot pogu Izmantot.

 

Vai ir iespēja nopirkto preci iesaiņot?

Jā, jūs varat iesaiņot pasūtīto preci. Šis ir maksas pakalpojums- pieejama dāvanu kaste, dāvanu maisiņi, kā saiņošanas pakalpojums. Šo pakalpojumu Jūs varat izvēlēties, formējot pirkumu grozu, 3. Solī: PIRKUMA DATI – Papildus pakalpojumi.

Piedāvājam arī Apsveikuma kartītes, kurā uzdrukājam Jūsu pievienotu tekstu.

 

Vai iepērkoties Douglas.lv var saņemt dzimšanas dienas atlaidi.

Jā, tāpat kā visos Douglas veikalos arī e-veikalā visiem Douglas klienta kartes īpašniekiem ir 10% atlaide visai produkcijai dzimšanas dienā , kā arī divas dienas pirms un divas dienas pēc tās. Pirms pirkuma Jums ir jāatsūta vēstule, uz eveikals@douglaslatvia.lv kurā jūs norādiet,  savas klienta kartes nr., dzimšanas dienas datumu un, ka vēlaties saņemt īpašo dzimšanas dienas atlaižu kodu.

 

Vai Douglas e-veikalā ir tāds pats piedāvājums un cenas kā visos Douglas veikalos.

Preču sortiments un cenas ir vienādas ar Douglas veikaliem. Ir atsevišķi produkti un atlaižu kampaņas, kas ir ekskluzīvi pieejamas tikai Douglas.lv e-veikalā. Par to arī informējam, ka pieejams tikai Douglas.lv.

 

Vai es varu atteikties tikai no vienas preces, vai daļas pasūtījuma?

Jā, 30 kalendāro dienu laikā Jūs varat atteikties un atgriezt tik preces, cik Jūs vēlaties.  

 

Vai var iepirkties Douglas.lv nereģistrējoties?

Jā, e-veikalā ir iespēja iepirkties arī nereģistrējoties.

 

Kādas ir iespējas saņemt preci?

Pasūtīto preci ir iespējams saņemt Douglas veikalos. DPD un Omniva pakomātos visā Latvijā.

Kā arī saņemt preci ar kurjerpiegādi - DPD, Omniva, Ziticity.

 

Vai ir iespēja norēķināties saņemot preci?

Jā, ja jūs pasūtat preci ar piegādi uz Omnivas pakomātu vai, ja preci piegādā Omniva vai DPD kurjers, tad varat norēķināties saņemot preci.

Ja, jūs izvēlaties saņemt preci Douglas veikalos, vai izmantojot ZitiCity kurjeru, tad pasūtījumam ir jābūt apmaksātam.

 

Vai ir kādas minimālās prasības grozam pasūtīšanai tiešsaistē?

Jā, iepirkumu groza minimālā summa ir 10 Eur.

 

Kā iegūt Douglas Klienta karti?

To var iegūt aizpildot anketu šeit: https://www.douglas.lv/lv/klientu-karte/ un saņemt kopā ar savu nākamo pasūtījumu, pēc anketas aizpildīšanas. Kā arī aizpildot anketu klātienes veikalā, klientu karti saņemat uzreiz. 

 

Vai Douglas e-veikalā var norēķināties ar Douglas dāvanu karti.

Jā, mums ir pieejamas dāvanu kartes un E- kuponi  (digitālās dāvanu kartes).

solī – Apstiprinājums, dāvanu kartei ir paredzēta speciāla ailīte, kurā jāievada dāvanu kartes Nr. un web pin kods. Esiet uzmanīgi, ievadiet informāciju pareizā ailītē.

Dāvanu kartes var iegādāties šeit: https://www.douglas.lv/?sn.q=d%C4%81vanu+karte

 

Kāda ir atšķirība starp dāvanu karti un E- kuponu (digitālo dāvanu karti)?

Galvenā atšķirība ir laiks, kas nepieciešams dāvanu kartes saņemšanai. Iegādājoties E-kuponu tiešsaistē, to saņemsiet dažu stundu laikā. Tas tiks nosūtīts uz norādīto epastu.

Iegādājoties plastikāta dāvanu karti, tā tiks piegādāta pēc Jūsu izvēlētā piegādes veida (kurjers, pakomāts vai izvēlētais DOUGLAS veikals) 1-5 darba dienu laikā.

E-kupona un dāvanu kartes izmantošanas nosacījumi ir vienādi: dāvanu kupons vai dāvanu karte ir derīga visos Douglas veikalos un interneta veikalā www.douglas.lv

 

Vai ir iespējams izmantot vairāk nekā vienu dāvanu karti vienlaikus?

Jā, vienā pirkumā varat izmantot tik daudz dāvanu karšu, cik jums ir vai vēlaties. Ievadiet dāvanu kartes numuru un PIN kodu, iepirkšanās groza sadaļā un nospiediet pogu "Izmantot". Izmantojot vienu karti, parādās cita tāda pati rinda, kurā var ievadīt citas dāvanu kartes numuru un noklikšķināt uz "Izmantot".

 

Vai ir iespējams pagarināt Douglas dāvanu kartes un Douglas e-kupona derīguma termiņu.

Jā, Douglas dāvanu karti un e-kuponu var pagarināt. Sazinieties ar mums eveikals@douglaslatvia.lv vai zvaniet pa tālruni +37120292717.