BUJ

Biežāk uzdotie jautājumi

 

Cik ilgā laikā tiks piegādāts pasūtījums?

Visa informācija par piegādes iespējām un termiņiem pieejama šeit:

https://www.douglas.lv/lv/piegade/

 

Kā es varu atgriezt preci, ja tā man tomēr nav piemērota. (vajadzīga)?

Preci var atgriezt 60 kalendāro dienu laikā no saņemšanas brīža. Prece nedrīkst būt atvērta vai lietota. Preci var atgriezt jebkurā no Douglas veikaliem. Klients, kas izvēlās pasūtījuma saņemšanu ar DPD pārvadātājfirmu vai Omniva pakomātos, saņem bezmaksas atgriešanas kodu, kas derīgs 14 dienas. Ja atgriešana tiek veikta pēc šī perioda, tad klients pats sedz tiešās atgriešanas izmaksas. 

Atgriežot preci klients aizpilda atteikuma formu savā profilā- sadaļā Pasūtījumi- izvēlaties pasūtījuma numuru un uzklikšķiniet uz tā. Tad zem Jūsu izvēlātajiem produktiem ir poga- Pildīt preču atgriešana formu. Aizpildiet visu nepieciešamo informāciju un mēs saņemsim Jūsu pieteikumu epastā.

Vai  aizpilda veidlapu (https://www.douglas.lv/files/uploaded/uploads/douglas-atteikuma-veidlapa-14-06.pdf) un iesniedz kopā ar atgriežamo preci.

 

Kā rīkoties gadījumā, ja pasūtījumā nav pievienota kāda prece, vai prece, kas ir pievienota ir bojāta.

Šādos gadījumos, lūdzu, sazināties ar klientu apkalpošanas servisu: info@douglas.lv  vai zvaniet pa tālruni +37167660779.

 

Vai ir iespējams mainīt preces saņemšanas adresi?

Jā, ja pasūtījums vēl nav nodots piegādei. Bet jārēķinās, ka piegādes laiks var pagarināties. Šādos gadījumos, lūdzu, sazināties ar klientu apkalpošanas servisu: info@douglas.lv  vai zvaniet pa tālruni +37167660779.

 

Kā izmantot atlaižu kuponus iepērkoties interneta veikalā?

Veicot pasūtījumu ir iespēja izmantot atlaižu kuponu, ievadot īpašo kodu lodziņā “Atlaides kods” un nospiežot pogu "Izmantot".

 

Vai ir iespēja nopirkto preci iesaiņot?

Jā, Jūs varat iesaiņot pasūtīto preci. Šis ir maksas pakalpojums- pieejama dāvanu kaste, dāvanu maisiņi, kā saiņošanas pakalpojums. Cena par dāvanu kasti un saiņošanu: 3.50 €. Iepakojums ir bezmaksas, ja pasūtījuma summa ir virs 100.00 €. Cena par dāvanu maisiņu: 0.50 €. Iepakojums ir bezmaksas, ja pasūtījuma summa ir virs 50.00 €

Piedāvājam arī Apsveikuma kartītes, kurā uzdrukājam Jūsu pievienotu tekstu. Cena: 1.50 €. Apsveikuma kartīte ir bez maksa, ja pasūtījuma summa ir virs 100.00 €

Šo pakalpojumu Jūs varat izvēlēties, formējot pirkumu grozu, 3. Solī: PIRCĒJA DATI – Papildus pakalpojumi.

 

Vai ir iespēja iesaiņot katru pasūtīto preci atsvešķi?

Jā, Jūs varat iesaiņot katru pasūtīto preci atsevišķi. 3. Solī: PIRCĒJA DATI – Papildus pakalpojumi, ieklikšinat lodziņā “Dāvanas iesaiņojums”. Izvēlieties iesaiņojuma veidu ieklikšķinot tajā un izvēlieties preci, kuru vēlaties tajā iesaiņot. Tad ierakstiet dāvanas saņēmēja vārdu un nospiediet pogu “PIEVIENOT”. Tālāk turpiniet šo procesu ar nākamo preci.

Cena par katru dāvanu kasti un saiņošanu: 3.50 €. Iepakojums ir bezmaksas, ja pasūtījuma summa ir virs 100.00 €. Cena par katru dāvanu maisiņu: 0.50 €. Iepakojums ir bezmaksas, ja pasūtījuma summa ir virs 50.00 €

 

Vai ir iespēja atteikties no iesmaržināta pasūtījuma?

Jau vairākus gadus priecējam savus klientus, piegādājot pasūtījumus ar iesmaržinātu zīdpapīru tajā. Klāt pieliekot atšifrējuma uzlīmi, ar kuru no mūsu piedāvātajām smaržām to esam iesmaržinājuši. Taču, jā, priekš tiem klientiem, kuriem šis piedāvājums nav piemērots ir iespēja no tā atteikties. 3. Solī: PIRCĒJA DATI – Papildus pakalpojumi, ieklikšķiniet lodziņā “Nevēlos, lai manu pasūtījumu iesmaržina”

 

Vai piedāvājat gravēšanas pakalpojumus?

Jā, šādu iespēju piedāvājam vairākas reizes gadā, parasti kādu svētku kampaņu ietvaros. Gravēšanas pakalpojums tiek piedāvāts bez maksas. 3. solī: PIRCĒJA DATI – Papildus pakalpojumi, ieklikšķiniet lodziņā “Gravēšana” un komentāru ailē ierakstiet tekstu, ko vēlaties iegravēt. Ņemiet vērā, ka piegādes pēcapmaksa gravēšanai nav pieejama, kā arī zvēloties gravēšanu, pasūtījuma saņemšanas laiks pagarinās par 2-3 darba dienām.

 

Vai ir iespēja izvēlēties bezmaksas paraudziņus?

Jā, pirmajā solī GROZS, sadaļā Bezmaksas paraugi, spiežat uz pogas, kas atzīmēta ar zīmulīti “IZVĒLĒTIES SAVU PARAUGU” un izvēlaties sev vēlamo paraugu no sieviešu vai vīriešu izvēlnes slejas. Ja nevarat izlemt, kuru gribat, spiežat “pārsteiguma paraugs”, tad izvēle paliks mūsu ziņā. Tad spiežat pogu “PIEVIENOT”, atkārtojiet šo pašu procesu pie otra izvēles paraudziņa.

 

Vai ir iespēja atteikties no bezmaksas paraudziņa?

Jā, pirmajā solī GROZS, sadaļā Bezmaksas paraugi, spiežat uz pogas, kas atzīmēta ar X simbolu, “IZŅEMT PARAUGU”.

 

Vai iepērkoties Douglas.lv var saņemt dzimšanas dienas atlaidi.

Jā, tāpat kā visos Douglas veikalos arī e-veikalā visiem Douglas klienta kartes īpašniekiem ir 10% atlaide visai produkcijai dzimšanas dienā. Lojālie klienti atlaižu kodu saņems savā epastā tieši dzimšanas dienā, un tas ir derīgs nedēļu. Ja tomēr savu kodu neesat saņēmis, lūdzam sazināties ar mums: eveikals@douglaslatvia.lv

 

Vai Douglas e-veikalā ir tāds pats piedāvājums un cenas kā visos Douglas veikalos.

Douglas e-veikalā un veikalos cenas var atšķirties. Douglas e-veikalā ir visplašākais sortiments. Ir daudzi zīmoli un produkti, kuri ir pieejami tikai e-veikalā. Ir atsevišķi produkti un atlaižu kampaņas, kas ir ekskluzīvi pieejamas tikai Douglas.lv e-veikalā. Par to arī informējam, ka pieejams tikai Douglas.lv.

 

Vai es varu atteikties tikai no vienas preces, vai daļas pasūtījuma?

Jā, 60 kalendāro dienu laikā Jūs varat atteikties un atgriezt tik preces, cik Jūs vēlaties.  

 

Vai var iepirkties Douglas.lv nereģistrējoties?

Jā, e-veikalā ir iespēja iepirkties arī nereģistrējoties.

 

Kādas ir iespējas saņemt preci?

Pasūtīto preci ir iespējams saņemt Douglas veikalos. DPD, Omniva pakomātos visā Latvijā, kā arī Latvijas Pasts paku skapjos, Pasta nodaļās un Circle-K DUS.

Kā arī saņemt preci ar kurjerpiegādi - DPD, Omniva.

 

Vai ir iespēja norēķināties saņemot preci?

Jā, ja Jūs pasūtat preci ar piegādi uz Omnivas pakomātu vai, ja preci piegādā Omniva vai DPD kurjers, tad varat norēķināties saņemot preci.

Ja, Jūs izvēlaties saņemt preci Douglas veikalos, DPD paku skapjos vai izmantojat Latvijas Pasta piedāvātās saņemšanas vietas, tad pasūtījumam ir jābūt apmaksātam.

 

Vai ir kādas minimālās prasības grozam pasūtīšanai tiešsaistē?

Nē, pirkums var būt par jebkādu summu.

 

Vai Douglas e-veikalā var norēķināties ar Douglas dāvanu karti?

Jā, mums ir pieejamas dāvanu kartes un E- kuponi  (digitālās dāvanu kartes).

Solī – Apstiprinājums, dāvanu kartei ir paredzēta speciāla ailīte, kurā jāievada dāvanu kartes Nr. un web pin kods. Esiet uzmanīgi, ievadiet informāciju pareizā ailītē.

Dāvanu kartes var iegādāties šeit: https://www.douglas.lv/?sn.q=d%C4%81vanu+karte

 

Vai Douglas e-veikalā var norēķināties ar Lieliska Dāvana dāvanu karti?

Jā, arī visos Douglas veikalos var norēķināties ar šo dāvanu karti.

Solī – Apstiprinājums, dāvanu kartei ir paredzēta speciāla ailīte, kurā jāievada dāvanu kartes Nr.  Esiet uzmanīgi, ievadiet informāciju pareizā ailītē- " Vai Jums ir Lieliska Dāvana dāvanu karte?"

 

Kāda ir atšķirība starp dāvanu karti un E- kuponu (digitālo dāvanu karti)?

Galvenā atšķirība ir laiks, kas nepieciešams dāvanu kartes saņemšanai. Iegādājoties E-kuponu tiešsaistē, to saņemsiet dažu stundu laikā. Tas tiks nosūtīts uz norādīto epastu.

Iegādājoties plastikāta dāvanu karti, tā tiks piegādāta pēc Jūsu izvēlētā piegādes veida (kurjers, pakomāts vai izvēlētais DOUGLAS veikals) 1-5 darba dienu laikā.

E-kupona un dāvanu kartes izmantošanas nosacījumi ir vienādi: dāvanu kupons vai dāvanu karte ir derīga visos Douglas veikalos un interneta veikalā www.douglas.lv

 

Vai ir iespējams izmantot vairāk nekā vienu dāvanu karti vienlaikus?

Jā, vienā pirkumā varat izmantot tik daudz dāvanu karšu, cik Jums ir, vai vēlaties. Ievadiet dāvanu kartes numuru un PIN kodu, iepirkšanās groza sadaļā un nospiediet pogu "Izmantot". Izmantojot vienu karti, parādās cita tāda pati rinda, kurā var ievadīt citas dāvanu kartes numuru un noklikšķināt uz "Izmantot".

 

Vai ir iespējams pagarināt Douglas dāvanu kartes un Douglas e-kupona derīguma termiņu.

Jā, Douglas dāvanu karti un e-kuponu var pagarināt. Sazinieties ar mums info@douglas.lv  vai zvaniet pa tālruni +37167660779.

 

Ko nozīmē simbols 2+1?

Ja pie produkta ir redzams simbols 2+1, tad iegādājoties trīs šī zīmola produktus, jāmaksā par diviem. Svarīgi zināt, ka Jums grozā jāieliek visi trīs vēlamie produkti, un produktam ar zemāko cenu netiks piemērota apmaksas summa.

 

Kā noteikt produkta derīguma termiņu?

ES ietvaros darbojas tikai viens galvenais noteikums attiecībā uz derīguma termiņiem - atvērtās burciņas simbols, kurā norādīts mēnešu skaits, cik ilgi produkts ir dērīgs pēc produkta atvēršanas . Neiesakām pircējiem izmantot interneta vietnes, lai pārbaudītu derīguma termiņus. Datumu atšifrējumi, ko piedāvā interneta vietnes, ir kļūdaini, neprecīzi un ievietotā informācija ir nepamatota.

 

Kas ir E-CENA?

E-CENA ir cena, kas ir spēkā tikai interneta veikalā www.douglas.lv. Cena atšķiras no tās, kas tiek izmantota fiziskajos DOUGLAS veikalos. Precēm, kas marķētas ar šo simbolu, netiek piemērota papildu atlaide.

 

SKAISTUMA PASAULE TAGAD JUMS IR VĒL TUVĀK!

LEJUPLĀDĒ MŪSU LIETOTNI!